Col·lecció Fundacío Bancaixa

El patrimoni artístic de Fundació Bancaixa reuneix obres de les més variades èpoques i disciplines. Recorre les nostres col·leccions o simplement utilitza el cercador d'obres per a conéixer alguna de les més representatives.

Cercador d'obres
Classe:

Data des de
Data fins
:

La col·lecció de pintura

La col·lecció de pintura propietat de Fundació Bancaixa està composta per obres que abasten des del s. XV fins els nostres dies. Pot consultar aquesta col·lecció, ordenada per sèries, fent click sobre els següents temes:

La col·lecció d'escultura

Formada principalment per obres de reconeguts autors del nostre segle (encara que es mostren també obres del XVIII i posteriors), aquesta col·lecció ofereix un recorregut per les principals tendències de l'escultura moderna.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar