Colònia d’estiu per a joves, Seidia

Del 03/04/2017 al 30/06/2017

Castelló

Altres

La Colònia Seidia situada a Benassal, en l'Alt Maestrat, és un dels equipaments amb major experiència dins de l'àmbit de l'oci i l'educació ambiental per a xiquets i jóvens. La seua ubicació privilegiada, junt al Paratge Natural Municipal del Rivet, i la idoneïtat de les seues instal·lacions, amb grans espais, la fan òptima per al desenvolupament d'activitats en la natura.

Objectius
Aproximar als xiquets i xiquetes al medi rural en les seues vacacions, mitjançant activitats lúdiques i participatives que fomenten la creativitat i potencien la seua autonomia, la convivència i el progrés personal.

Per això es realitzaran diferents dinàmiques: jocs tradicionals i cooperatius, tallers creatius i mediambientals, excursions per l'entorn i vetllades.

Novetats
Enguany incloem un quint torn en què compartiran la instal·lació dos grups d'edat diferenciats: Pit-rojos, de 9 a 12 anys i Estornells, de 13 a 16 anys.

Cadascú tindrà el seu propi equip de monitors, un programa d'activitats i dinàmiques adaptat a la seua edat, i allotjament independent.

DURACIÓ DELS TORNS: 8 dies

PLACES PER TORN: 100

PREU: 290 € (Inclou transport amb autobús, anada i tornada)

PRIMER TORN

Del 27 de juny al 4 de juliol: nascuts en 2003, 2004, 2005 i 2006 (11 a 14 anys)

SEGON TORN

Del 7 al 14 de juliol: nascuts en 2006, 2007, 2008 i 2009 (8 a 11 anys)

TERCER TORN

Del 18 al 25 de juliol: nascuts en 2003, 2004, 2005 i 2006 (11 a 14 anys)

QUART TORN

Del 28 de juliol al 4 d'agost: nascuts en 2006, 2007, 2008 i 2009 (8 a 11 anys)

QUINT TORN

Del 8 al 15 d'agost:

Pit-rojos, de 9 a 12 años

Estornells, de 13 a 16 años

PREINSCRIPCIÓ: des de les 8:00 h del dia 3 d'abril, fins a cobrir les places.

Enviar el formulari que apareix en la web: http:/castellon-en-ruta-cultural.es/escola-natura-seidia/

O un correu electrònic a: medioambiente@fundacioncajacastellon.es, indicant nom del xiquet/a, data de naixement, torn per al que sol·licita plaça i telèfon de contacte dels familiars.

Comunicada l'admissió, es confirmarà la plaça fent l'ingrés de l'import total en el compte de la Fundació Caixa Castelló: ES16 2038 9939 99 6000419069

Renúncies i devolucions
La renúncia a la plaça en els 15 dies anteriors al torn, només donarà dret a la devolució del 25% de l'import de la colònia, excepte per malaltia del menor que li impedisca realitzar l'activitat o una altra causa que puga       justificar-se.

No hi haurà dret a devolució si es renúncia dins dels 7 dies previs al començament del torn, o una vegada iniciat, per voluntat pròpia dels xiquets o dels seus familiars.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar