38 Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt

El jurat del XXXVIII Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt ha fallat els premis d'aquesta nova convocatòria amb la concessió del premi d'honor, dotat amb 900 euros, a Diego Pedra Benzal, de Cornellà del Llobregat (Barcelona), per la seua col·lecció fotogràfica Niebla 2. El primer premi del certamen, de 450 euros, ha recaigut en Santos Moreno Villar, de Port de Sagunt, per la sèrie Genius, mentre que el segon premi, de 300 euros, s'ha concedit a la col·lecció Harry 1, presentada per Pedro José García González, de Jaén.

El jurat ha concedit també dos premis socials, categoria destinada únicament als membres de l'associació fotogràfica ARSE de Sagunt. El primer d'ells, dotat amb 360 euros, ha recaigut en Begoña Cosín Moya i el segon, de 240 euros, ha sigut per a la fotografia realitzada per Pilar Sampedro Aparici.

A aquesta edició del certamen fotogràfic s'han presentat 77 col·leccions de 43 autors procedents de tot el territori nacional, una participació que suposa quasi duplicar les xifres de l'edició anterior. Quant al premi social s'han presentat 22 fotografies d'11 autors. Les obres premiades, al costat d'una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, formaran part de l'exposició que Fundació Bancaixa inaugurarà en la Casa Capellà Pallarés de Sagunt el pròxim 28 de setembre i que romandrà oberta al públic fins al dia 20 d'octubre. Més tard, de l'11 al 25 de febrer de 2017, l'exposició s'exhibirà en la Casa Guarner.

El jurat del XXXVIII Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt ha estat integrat per Manuel López Puerma, Pedro Ruiz de la Rosa, Juan Francisco Higueras García i Fernando Márquez Lerga, i presidit per Francisco Muñoz Antonino, president de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa a Sagunt.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar