XXII Concurs Saló Fotogràfic de Sogorb

El jurat del XXII Saló Fotogràfic Ciutat de Sogorb ha fallat els premis d'aquesta nova convocatòria amb la concessió del premi en la secció de temàtica lliure, dotat amb 600 euros, a Jose Beut Duato, per la seua obra Fe ortodoxa. En la secció dedicada a les obres que tenen per tema aspectes de la comarca de l'Alt Palància o de l'Alt Millars, el guardó, dotat amb 450 euros, s'ha concedit a Juanjo Miguel Serra, per l'obra Testigos del Pasado.

A aquesta edició del certamen fotogràfic de Fundació Bancaixa a Sogorb s'han presentat un total de 218 fotografies de 49 autors, la qual cosa suposa un increment del 81% en el nombre de participants i d'un 49% en el nombre de treballs presentats, pel que fa a l'edició de l'any anterior. Les obres premiades, al costat d'una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, formaran part de l'exposició que la Fundació Bancaixa inaugurarà en la Casa Garcerán de Sogorb el pròxim 26 d'octubre i que romandrà oberta al públic fins al 7 de gener de 2017.

El jurat del XXII Saló Fotogràfic Ciutat de Sogorb ha estat integrat per Vicente Hervás, president de la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sogorb; David Montolio en representació de la citada comissió; Teresa Mateo, regidora de Cultura de l'Ajuntament de Sogorb; i pels fotògrafs professionals Rafael Velasco Llorente, Toni Duarte Alfaro i José Cintas Albiol.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar