4ª convocatòria Fundació Bancaixa - Bankia CAPAÇOS

Inscripció on line

Termini d'inscripció tancat

Fundació Bancaixa i Bankia llancen la quarta convocatòria ‘Fundació Bancaixa - Bankia CAPAÇOS’, dirigida a projectes d'associacions sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana centrats en el foment de la integració laboral i la inclusió social de les persones amb discapacitat. La convocatòria té una dotació total de 100.000 euros aportats per Bankia que deriven de l'acord establit en matèria d'acció social amb la Fundació Bancaixa, així com una part dels fons contemplats en les mesures alternatives de la Llei General de Discapacitat.

La convocatòria recolzarà deu programes d'integració laboral i inclusió social de persones amb discapacitat orientats a la formació professional enfocada a l'ocupació, la inserció laboral, la creació de llocs de treball, la promoció de l'autonomia personal i el suport psicosocial a l'entorn familiar. Els projectes hauran de desenvolupar-se a la Comunitat Valenciana i el termini d'execució dels mateixos serà d'un màxim de nou mesos. A més, han de dirigir-se als següents col·lectius: persones amb discapacitat física, discapacitat intel·lectual-cognitiva, discapacitat sensorial, discapacitat psíquica-malaltia mental o persones amb pluridiscapacitat.

Els projectes presentats seran avaluats i la concessió d'ajudes es farà pública a mitjan febrer de 2018.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2018. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar