Ajuda a la Recerca Fundació Bancaixa

Fundació Bancaixa i el Centre de Recerca Príncep Felipe col·laboren en la convocatòria “Ajuda a la Recerca Fundació Bancaixa’’, dirigida a joves investigadors que desenvolupen la seua activitat en el CIPF durant l'any 2017. Aquesta ajuda, dotada per 15.500 euros per Fundació Bancaixa, té com a objectiu estimular la recerca biomèdica traslacional i promoure el treball científic d'excel·lència. En concret, la finalitat de l'ajuda d'enguany és l'estudi de Biomarcadors de dany cerebral i tractament per a pal·liar les alteracions neurològiques i conductuals de l'abús d'alcohol durant l'adolescència.

Després de la presentació de candidatures, l'investigador seleccionat ha sigut Francesc Ibáñez Cabanes, llicenciat en Biotecnologia, qui forma part de l'equip del laboratori de Patologia Cel·lular i Molecular de l'Alcohol, en el qual s'estudien els mecanismes moleculars de les accions de l'alcohol en el cervell adult i en desenvolupament.

El Centre de Recerca Príncep Felipe és un centre de recerca d'excel·lència, competitiva i de rellevància internacional en els camps de neurobiología, teràpies avançades, malalties rares i genètiques, mecanismes moleculars de la malaltia i genòmica computacional. Fundació Bancaixa col·labora amb aquesta entitat des de l'any 2005 amb l'objectiu comú de potenciar l'activitat investigadora dels professionals sanitaris a la Comunitat Valenciana.

Audiovisuals

Ayuda a la Investigación Fundación Bancaja - Centro de Investigación Príncipe Felipe

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar