Beques de Mobilitat Fundació Bancaixa Sagunt 2017

Fundació Bancaixa, a través de la seua Comissió Delegada de Sagunt, ha resolt la convocatòria de les Beques de Mobilitat 2017 amb la concessió d'ajudes a tres estudiants de la comarca per a ampliar els seus estudis. Aquest programa compta amb una dotació global de 3.000 euros, destinats a millorar i ampliar la formació i experiència dels beneficiaris. Les tres beques de mobilitat, dotades amb 1.000 euros cadascuna, s'han concedit a Lucía Úrsula Cobo Mundi, Cristina Alfonso Adán i Pablo Benavent Bahilo, que podran així completar el seu currículum acadèmic.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar