Beques d'Investigació i Mobilitat Fundació Bancaixa Sogorb 2017

Fundació Bancaixa obri el 30 de maig a Sogorb una nova edició dels seus programes Beques de Mobilitat i Ajudes a la Investigació. Les Beques de Mobilitat 2017 es dirigeixen a llicenciats, diplomats i estudiants residents en les comarques de l'Alt Palància i l'Alt Millars i tenen com a objectiu completar, ampliar i actualitzar la formació en qualsevol camp d'activitat mitjançant estades en centres nacionals o estrangers. Aquest programa convoca 3 beques de 2.000 euros cadascuna.

Les Ajudes a la Investigació 2017 convoquen una beca de 3.000 euros al millor projecte de tesi o de recerca, en fase inicial o en procés d'elaboració, l'objecte de la qual es referisca a les comarques de l'Alt Palància i l'Alt Millars. Poden optar a aquesta beca llicenciats, diplomats i titulats superiors vinculats a alguna universitat o centre de recerca públic o privat i residents en aquestes comarques. Aquest programa té com a objectiu indagar i testimoniar tots aquells aspectes que puguen contribuir al desenvolupament econòmic i social d'aquestes comarques.

La presentació de candidatures de tots dos programes està oberta fins al pròxim 2 d'octubre. Les persones interessades poden remetre les seues sol·licituds al correu electrònic segorbe@fundacionbancaja.es o de forma presencial en la seu de Fundació Bancaixa a Sogorb (C/Santa María, 13) de dilluns a divendres de 10 a 13:30 h.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar