Beques d'Investigació i Mobilitat Fundació Bancaixa Sogorb 2017

Fundació Bancaixa, a través de la seua Comissió Delegada de Sogorb, ha lliurat les Beques Internacionals Bancaixa 2017 i les Beques d'Ajuda a la Recerca 2017, que han permès concedir beques a quatre persones de la comarca amb l'objectiu d'impulsar la formació i contribuir al desenvolupament econòmic de la seua zona d'actuació.

En concret, el programa Beques Internacionals Bancaixa 2017 ha permès la concessió de tres beques als estudiants Lidón Ibáñez Lizondo, que rebrà una ajuda d'1.000 euros per a realitzar un semestre acadèmic de la Doble Titulació ADE + Dret UV en la Universitat de Bergen (Noruega); Ana Calvo Sierra, amb una ajuda de 2.000 euros per a realitzar el pròxim curs el Màster en Estudis Migratoris en la Universitat Pompeu de Fabra de Barcelona; i Raquel Castañer Clausí, que rebrà 1.000 euros per a cursar part de l'any que ve del Grau de Dret en la Universitat de Camerino (Itàlia).

D'altra banda, el programa Beques d'Ajuda a la Recerca 2017 ha permès concedir una beca de 3.000 euros a Aurora Ardit Giménez, pel seu projecte de tesi en l'àrea de pedagogia La pedagogia sistemàtica en les relacions de convivència. Recerca etnogràfica en l'escola rural i el seu entorn.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2018. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar