Tallers socials Valdés. Una visió personal

Del 01/10/2017 al 31/03/2018

València

Altres

Fundació Bancaixa ofereix d'octubre de 2017 a març de 2018 una nova edició dels seus tallers socials gratuïts, vinculats en aquesta ocasió a l'exposició de Valdés. Una visió personal, una àmplia retrospectiva de l'artista valencià Manolo Valdés integrada per prop de 150 obres que mostren la seua trajectòria en solitari des de principis dels 80 fins a l'actualitat. L'exposició presenta tots els gèneres en els quals Valdés s'ha expressat: pintura, escultura i obra gràfica, així com mobles i arts decoratives.

Es realitzen dos tallers dirigits a diferents col·lectius:

• L'activitat Motivar-te està dirigida a persones en risc d'exclusió social. Té una durada de dues hores i mitja i es realitza de dilluns a dijous de 9:30 a 11 h. Durant l'activitat, els participants creen la seua pròpia versió d'una obra present a l'exposició.

• L'activitat Apropiar-te està dirigida a persones amb diversitat funcional. Té una durada de dues hores i mitja i es realitza de dilluns a dijous d'11 a 13 h. Durant l'activitat, els participants creen la seua pròpia versió d'una obra present a l'exposició.

Les reserves per a participar en aquests tallers d'art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar