Acció social

Fundació Bancaixa desenvolupa una línia d'actuació marcadament solidària i dirigida a col·laborar amb organitzacions socials que treballen amb col·lectius desfavorits.

Les activitats que realitza el departament de Acció Social se centren en l'atenció a les persones majors; el desenvolupament de programes de suport a la inserció social i laboral de persones amb discapacitat; i la contribució a projectes que treballen en l'ajuda a persones en risc d'exclusió.

A més, Fundació Bancaixa és conscient de les necessitats i demandes que es produïxen en la nostra societat en l'àmbit de la formació i l'ocupació. Per això, dedica una part dels seus esforços a iniciatives dirigides als jóvens que vullguen aconseguir la seua inserció laboral, com a fòrums i conferències, estudis relacionats amb la formació i el treball, i la col·laboració amb les universitats per a fomentar l'esperit emprenedor entre els jóvens estudiants.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar