Àrees de actuació

El Pla Estratègic de Fundació Bancaixa 2015-2018 definix diverses línies d'actuació: la gestió d'actius immobiliaris; el finançament d'activitats a partir del marc legislatiu; la incorporació de mecenes i patrocinis, així com convenis de col·laboració amb altres institucions; la gestió d'esdeveniments i espais en les seus de València, Sagunt i Segorbe; l'impuls del Mont de Pietat; la conservació del patrimoni artístic; i la potenciació del Centre Cultural Bancaixa com a eix de la programació cultural.

Estes línies d'actuació es desenvolupen a través de les següents àrees de contingut:

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar