Cultura

Fundació Bancaixa desenvolupa les seues activitats culturals a través d'exposicions, tallers didàctics, cicles de conferències, premis i el suport de la llengua i la cultura valencianes, sempre amb l'objectiu d'unir cultura i acció social.

El compromís amb la promoció cultural ha portat a Fundació Bancaixa a l'adquisició d'un ric patrimoni artístic en què destaca la seua recuperació d'obra gràfica de Picasso i l'obra d'artistes valencians com Joaquín Sorolla.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar