Centre Cultural Bancaixa

La Fundació Bancaixa, Fundació de la Comunitat Valenciana, és una institució privada sense ànim de lucre nascuda en 2013 que dóna continuïtat a l'Obra Social de Bancaixa, així com a l'activitat del Mont de Pietat de València.

La missió de Fundació Bancaixa consistix en la contribució al progrés de les persones i de la societat valenciana per mitjà de l'ús social de la cultura; prestant especial atenció als col·lectius més vulnerables; a través de l'explotació sostenible del seu patrimoni artístic i immobiliari; seguint la tradició que li va donar origen amb la creació del Mont de Pietat; garantint així la conservació i posada en valor del seu patrimoni; i fomentant la integració social i la cohesió de la societat de la Comunitat Valenciana per mitjà de la cultura, recolzant el desenvolupament de les capacitats individuals i col·lectives.

Servici d'alquiler d'espais al Centre Cultural Bancaixa de València.
Fundació Bancaixa compta amb diversos centres. Consulta el seu emplaçament.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar