Qui som

Fundació Bancaixa és una institució privada sense ànim de lucre nascuda en 2013 que dóna continuïtat a l'Obra Social realitzada per Bancaixa, així com a l'activitat del Mont de Pietat de València.

La missió de Fundació Bancaixa és la contribució al progrés de les persones i de la societat valenciana per mitjà de l'ús social de la cultura, prestant especial atenció als col·lectius més vulnerables a través de l'explotació sostenible del seu patrimoni artístic i immobiliari, seguint la tradició que li va donar origen amb la creació del Mont de Pietat i garantint així la conservació i posada en valor del seu patrimoni, a més de fomentar la integració social i la cohesió de la societat de la Comunitat Valenciana per mitjà de la cultura, recolzant el desenvolupament de les capacitats individuals i col·lectives.

La visió de Fundació Bancaixa és ser una institució sostenible i referent en la promoció i el desenvolupament integral de les persones a la Comunitat Valenciana a través d'un ús social de la cultura, a més de ser reconeguda per la qualitat, eficiència i professionalitat en els seus procediments i estar fundada en valors de solidaritat, integritat ètica, rigor i transparència

Fundació Bancaixa. Fundació per a la cultura i l'acció social

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar