Activitat

Del 23/10/2020 al 04/12/2020
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)
Horari

20.00 h

Tarifes
  • 2 €
  • Venda en taquilla a partir del dimarts de la mateixa setmana del concert, a partir de les 17 h.
  • És imprescindible la presentació d'aquesta entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 10 entrades per persona.
  • No s'admetran devolucions o canvis d'entrades.
  • L'accés al recinte es pot realitzar a partir de les 19.45 h.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l'accés a la sala.
  • No està permés l'accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d'objecte que es considere perillós
  • L'Organització de l'esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.
  • Els concerts es desenvoluparan amb totes les mesures de seguretat que requereix la situació actual.
  • És obligatori l'ús de màscara durant tot el concert.

Fundació Bancaixa reprén el cicle Concerts a la Fundació, la seua programació anual d’actuacions de pop, jazz, música clàssica i flamenc que compta amb el patrocini de Pavasal i la col·laboració de la Fundació Eutherpe i el campus de Berklee a València.

El pròxim divendres, 23 d’octubre, la cantaora flamenca Alba Molina serà l’encarregada d’obrir de nou el cicle amb una actuació en la qual estarà acompanyada pel guitarrista Joselito Acedo. Un repertori de setze temes que reten homenatge a Lole i Manuel, els pares de l’artista i dues icones de l’avantguarda flamenca.

A continuació, durant els divendres de novembre, desembre i gener de 2021 tindran lloc quatre concerts més que tanquen l’actual edició, suspesa durant uns mesos a causa de la pandèmia de la Covid19.

Així, el divendres 13 de novembre pujaran a l’escenari els violinistes Jesús Reina i Anna Margrethe Nilsen; el divendres 27 de novembre, la cantant pop Soledad Vélez; el 4 de desembre actuarà el quartet de piano i corda Quintet Furiant; i el 15 de gener de 2021 tancarà el cicle l’agrupació valenciana The Beat Music Study Band, amb un concert homenatge a Paul McCartney.

Tots els concerts tindran lloc a les 20:00 h en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (C/General Tovar, 3). Els concerts es desenvoluparan amb totes les mesures de seguretat que requereix la situació actual.