Activitat

15 Novembre 2019
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

ENTRADES ESGOTADES

• Venda d’entrades: a partir del dilluns 11 de novembre en taquilla des de les 17 h (plaça Tetuan, 23).
  • Preu: 2 euros
  • Butaques numerades
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es pot realitzar a partir de les 19.45 h.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permès l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es consideri perillós
  • L’Organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.
Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres, 15 de novembre, a les 20 h, una nova actuació del cicle Concerts a la Fundació, un programa que compta amb el patrocini de Pavasal i la col·laboració de Fundació Eutherpe i el campus de Berklee a València.

El concert Global Jazz Night serà a càrrec de Berklee Jazz Collective, un elenc internacional d’estudiants del campus de Berklee a València els qui, partint de la riquesa dels seus orígens i personalitats musicals diverses, presentaran un recorregut per la història i la cultura del jazz en un homenatge al Great American Songbook. Este cancioner inclou les composicions més conegudes de la cultura popular dels Estats Units del segle XX i s’ha convertit en referent del món del jazz.

L’actuació comptarà amb la participació dels vocalistes Gavin Juckette, Fairin Moon, Malena Marcase i Gillian Harwin, este últim també al baix al costat del baixista Giovanni Giusti; el pianista Song Ah Chae; Jorge Salas Quesada en la percussió; Jawren Walton al saxofó tenor; Lucca Bordonaro al clarinet baix; Michael Lucarelli al violí i la nyckelharpa; i Bailey Ehrgott a la guitarra.

El concert tindrà lloc a les 20.00 h en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3). Venda d’entrades en taquilla.