Activitat

Del 24/09/2020 al 24/01/2021
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

Fundació Bancaixa i Bankia reprenen els seus tallers socials i ho fan amb una proposta que gira entorn de l’exposició Antonio López, una mostra retrospectiva de les pintures, escultures i dibuixos d’aquest artista, considerat el major exponent del corrent realista espanyola de la segona meitat del segle XX.

Es realitzen dos tallers dirigits a diferents col·lectius en els quals els participants podran expressar les sensacions que els produeixen les obres d’Antonio López.

L’activitat MotivArte està dirigida a persones en risc d’exclusió social. Té una duració d’una hora i mitja i es realitza de dilluns a divendres pel matí. En aquesta ocasió, durant aquest taller es treballarà la superposició de materials que recreen moviments de la figura humana.

L‘activitat ApropiArte està dirigida a persones amb diversitat funcional. Té una duració de dues hores i es realitza de dilluns a divendres pel matí. L’activitat s’adapta a les diferents capacitats dels assistents. En aquest taller, els participants treballaran amb una altra de les temàtiques claus en l’obra del pintor, les flors. Escenes que recreen diferents moments de la vida de les flors (quan naix, floreixen i després es marceixen), creant una analogia amb l’esdevenir de la vida.

L’activitat és totalment gratuïta. Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es

L’ús de màscara és obligatori.

Fotos

Vídeos