Exposició

Del 03/01/2022 al 30/11/2022
Centre
Casa de Cultura Capellà Pallarés
Caballers, 12 ,Sagunt (Valencia)

L’exposició presenta una selecció de la Col·lecció Museogràfica Permanent del Centre Arqueològic Saguntí, que revela la labor realitzada per aquest centre des de la seua fundació en 1957, així com el propi esdevindre històric de Sagunt i de la seua àrea d’influència.

La mostra ofereix un recorregut per peces pertanyents als temps prehistòrics, a la cultura ibèrica, romana, grega, medieval, i també unes altres de períodes cronològics més pròxims a l’actual.

El Centre Arqueològic Saguntí treballa en la salvaguarda i estudi del patrimoni cultural de Sagunt i la seua comarca. La labor desenvolupada s’ha centrat en la vigilància i recuperació de peces arqueològiques. També s’han fet altres treballs i esdeveniments, però sempre mantenint la relació amb el patrimoni històric i artístic del nostre àmbit territorial. No obstant això, l’interés per les peces arqueològiques pertanyents al Camp de Morvedre ha sigut i és l’activitat fonamental del Centre Arqueològic Saguntí.

L’exposició es pot visitar a la Casa Capellà Pallarés de Sagunt als matins de 9 a 14 hores, i els dimarts i dijous de 17 a 19 hores amb cita prèvia a través del telèfon 960 645 859 i el correu capella.pallares@fundacionbancaja.es.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.