Exposició

Del 20/05/2022 al 30/06/2022
Centre
Casa de Cultura Capellà Pallarés
Caballers, 12 ,Sagunt (Valencia)

Fundació Bancaixa Sagunt acull en la seua seu de la Casa Capellà Pallarés la mostra fotogràfica Les nostres mirades, una exposició col·lectiva en la qual participen una trentena de membres de l’associació Grup Fotogràfic d’Almenara.

El Grup Fotogràfic d’Almenara es va presentar oficialment en 2014. El que en el seu moment va ser un xicotet grup de persones apassionades per la fotografia, hui dia s’ha convertit en un referent de les associacions fotogràfiques. També ha obtingut premis tant col·lectius com individuals. Compte entre els seus membres amb premis nacionals, premis Sony World Photography, i altres reconeixements, tant nacionals com internacionals i col·lectius, com ser primers en les lligues de la Federació Llevantina de Fotografia i en la Confederació Espanyola.

Els fotògrafs que participen en les exposició són Antonio Damián Gallego, César March, David Piqueras, Enrique Valdepérez, Felipe Noguera, Fernando Falcó, Fernando Herrero, Frederic Garrido, Isabel Ahijado, Isabel Casellas, Ismael Rodrigo, Javier de l’Església, José María Fernández, Juan Diego Gómez, Juan Martínez Trujillo, Juana Gaspar, Juana Romeu, Julián Negredo, Mar Biosca, Paco Jordán, Pedro Díaz, Pedro Martínez, Pedro Pinilla, Pere Hormigos, Santiago Reyes, Santos Moreno, Sara Enríquez, Toni García Badenes i Yolanda Gómez.

La mostra es podrà visitar fins al 13 de juny, de dilluns a divendres de 18 a 21 hores.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.