Activitat

Alumnes de Berklee oferiran un concert de jazz contemporani i tradicional

2 Febrer 2018
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres, 2 de febrer, a les 20 h, una nova actuació del cicle Concerts a la Fundació, un programa que compta amb la col·laboració del campus de Berklee a València, Fundació Eutherpe, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal. El concert Jazz Night serà a càrrec d’un elenc internacional d’estudiants del campus de Berklee a València, els qui presentaran estàndards del jazz, així com composicions originals dels estudiants Dario Piccioni i Sylvie Leys. El repertori interpretat proposarà un recorregut per peces de jazz contemporani i tradicional.

El concert comptarà amb la participació del trio de Dario Piccioni (contrabaix), amb Pancho Montáñez (bateria) i Josh Harris (saxo tenor); el quintet format per Gracie Laboy (veu), Eric Taveniku (contrabaix), Nathan Smith (bateria), Chavez Parker (piano) i Donen Caton (guitarra elèctrica); i el trio integrat per Sylvie Leys (saxo tenor), Ido Goldberg (guitarra elèctrica) i Munhui Kim (sota elèctric).

El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el Saló d’actes de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes tindrà lloc a les 19:30 h i es lliurarà una entrada per persona en ordre de cua.