Lloguer d’espais

Informació dels centres actius de la Fundació Bancaixa que disposen de lloguer de sales i espais.

Fundació Bancaixa
València
Fundació Bancaixa

Un edifici emblemàtic. Ubicat en ple centre de València. Amb el millor accés, al costat de parades d'autobusos, d’estació de metro i d’un pàrquing. Dotat de tots els mitjans tècnics necessaris. El Centre Cultural Bancaixa ofereix la possibilitat a empreses, institucions i professionals de llogar les seues sales i espais per a tot tipus d'actes (congressos, jornades, conferències, rodes de premsa, presentacions, reunions d'empresa, tallers, formació…). Totalment accessible a les persones amb discapacitat. El Centre Cultural Bancaixa és l'espai idoni per als teus esdeveniments al centre de València.

Casa de Cultura Capellà Pallarés
Sagunt
Casa de Cultura Capellà Pallarés

La Casa Capellà Pallarés és un dels edificis més emblemàtics de la localitat. D'origen gòtic, compta amb tres plantes i múltiples espais per a la realització de tota mena d'esdeveniments. Recentment remodelada, està dotada de tots els mitjans i infraestructures necessàries i està adaptada per a l'accés de persones amb discapacitat.

La Casa Capellà Pallarés és l'espai dels teus esdeveniments a Sagunt.