Activitat

Alumnes de Berklee ofereixen un concert el pròxim 10 de novembre dins del cicle Concerts a la Fundació

10 Novembre 2017
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix divendres que ve 10 de novembre una nova actuació de Concerts a la Fundació. El concert, que tindrà lloc a les 20h, serà a càrrec d’alumnes dels programes de Berklee Study Abroad i First Year Abroad, que es troben cursant un o dos semestres en el campus de València com a part dels seus estudis superiors.

El concert comptarà amb l’actuació de les veus de Kate McKenna, Kelsey Sides, Narasimha Garimella Sarathi, Zach Rosten, Precious Pérez, William Southall i Chiara Egger, a més de Clement Leau, que cantarà i tocarà la bateria; Copoploff, veu i piano; Clare Green, veu i guitarra; i Javier Cirerer, veu i guitarra elèctrica. Al costat d’ells, Raymond Clayton, al piano; Chloe Lorin Xavier, Tahv Demayo, Biz Diedrick, Connor McCoy i Chavez Parker, al teclat; Aidan Brody, John Be, Hunter Burgamy, Daniel Caton, Breaux Higgins, a la guitarra; i Matthew Benthall, a la guitarra elèctrica; Justin Kardia Peterkin, Jose Caleb Santiago, Molly Pope, Justin Peterkin i Eric Taveniku, al baix; William Wilson, Ali McLeod, Austin Corona, Clement Leau i Christopher Bellew, a la bateria; Ben Orlin i Emma Sundvik, a la trompeta; Dale Taylor i Emerson Adams-Jackson, al saxo; i el DJ Trey Nakhoda.

L’actuació forma part d’una programació anual de concerts que abasta fins a maig de 2018. Concerts a la Fundació, que compta amb la col·laboració de Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee College of Music, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal, basa la seua programació en el suport a joves intèrprets i oferirà al públic de manera gratuïta 20 propostes que van des de la música clàssica o el jazz al flamenc i músiques del món.

El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el Saló d’actes del Centre Cultural Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes tindrà lloc a les 19:30 h i es lliurarà una entrada per persona en rigorós ordre de cua.