Activitat

Alumnes del Conservatori Superior de Música de València ofereixen un concert de música de cambra en Fundació Bancaixa

12 Abril 2019
Centre
Centre Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23, València

Alumnes del Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València oferiran divendres que ve 12 d’abril un concert de música de cambra dins del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració del conservatori, la Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee i Pavasal. Els joves músics interpretaran peces de Ottorino Respighi i Edward Elgar.

El concert comptarà amb l’actuació de dos quintets. D’una banda, el Quintet Respighi interpretarà la peça Antiche Danze ed Arie Per Liuto, de Ottorino Respinghi. La formació, integrada per Cristina Caselles Gutiérrez i Carles Sanchis Martí al violí, Pablo Silvestre López a la viola, Irene Casañ Alonso al violoncel i Pablo Ballester al contrabaix, es va formar en 2018 sota la càtedra de música de cambra de Carmen Mayo. Malgrat la seua recent formació, han realitzat ja diversos concerts a València, destacant els realitzats en el Consell Valencià de Cultura, el Saló de Cristall de l’Ajuntament de València i en La Nau.

A continuació, el Quintet Bru tocarà la peça Quintet amb piano en La m Op. 84, d’Edward Elgar. L’agrupació, amb Martin Buchhalter i Pablo Borreguero al violí, Álvaro Godoy a la viola, Marina Cuesta al violoncel i Manuel Iniesta al piano, sorgeix en 2017 com a resultat de les diverses trobades formatives musicals forjats en el CSMV en l’assignatura de música de cambra de la professora Cirstina Aguilera. Han realitzat concerts en La Nau i la sala Pianos Clement, a més de participar en l’enregistrament del projecte d’investigació “Fet per Dones”, que duen a terme en l’actualitat els Conservatoris Professional i Superior de València.

El concert tindrà lloc a les 20:00h en el saló d’actes de la Fundació Bancaixa (C/General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.