Activitat

Alumnes del Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València ofereixen una actuació de guitarra espanyola en Concerts a la Fundació

12 Maig 2017
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

El pròxim divendres 12 de maig, a les 20 hores, el col·lectiu Aula 211 ofereix una actuació de guitarra espanyola dins del cicle Concerts a la Fundació. Aquesta agrupació està composta pels alumnes dels últims cursos de guitarra del Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València, tots ells dirigits pel catedràtic de l’especialitat Rubén Parell.

El pròxim 12 de maig, els intèrprets Pablo Cabré Plasencia, Paco Vila Falgás, Carles Rodenas Martínez, Carlos Marroquín Sanz, Carlos Martínez Domingo, Alejandro Pérez Carpio, Carles Rosaleny Valls i Pavel Cyargeenka oferiran un repertori d’una desena de peces: Capritx nº24, de Paganini; Sevillana, de J. Turina; Rondó nº1 op2, de D. Aguado; Caprichos 1, 2 i 3, de R. Pastor; Porro (de la suite colombiana), de G. Montaña; Suite Valenciana, de V. Asencio; Introducción y Capricho, de G. Regondi; i Capricho Diabólico, de Castelnuovo-Tedesco.

Concerts a la Fundació ofereix una programació anual de concerts organitzada per Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, Fundació Eutherpe, el campus de Berklee College of  Music a València i el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València que busca donar suport a joves intèrprets i que compta amb concerts gratuïts fins a juny amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, peces per a piano, música clàssica i músiques del mediterrani.

El concert tindrà lloc el divendres 12 de maig, a les 20 hores, en el Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa (C/General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes és a les 19:15 hores.