Activitat

Cançons i àries espanyoles de la mà d’intèrprets procedents de nou països

15 Juny 2018
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Intèrprets del Boston Conservatory at Berklee oferiran el pròxim divendres 15 de juny, a les 20 hores, un concert de cançons i àries espanyoles amb el qual es clausura la segona edició del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració del campus a València de Berklee, la Fundació Eutherpe, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal. L’actuació serà a càrrec de cantants procedents de nou països integrants del programa Boston Conservatory Opera Intensive at Valencia, fruit de la col·laboració entre el campus de Berklee a València i el Boston Conservatory at Berklee. Els intèrprets cantaran obres de Joaquín Rodrigo, Manuel de Falla, Fernando Obradors, Joaquín Turina, Enrique Granados, Xavier Motsalvatge, Carlos Guastavino, Federico Moreno Torroba, María Gréver, Gerardo Gombau, Alberto Ginastera, Eduard Toldrá i Manuel Fernández Caballero.

Aquest recital tanca la segona edició del cicle Concerts a la Fundació, que ha permès reunir, des d’octubre de 2017 fins a juny de 2018, músics de tots els estils en un total de 19 concerts amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, peces per a piano, música clàssica, músiques del mediterrani, flamenc, òpera i sarsuela.

El concert tindrà lloc el divendres 15 de juny, a les 20 hores, en el Saló d’Actes de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes és les 19:15 hores.