Activitat

Cicle cultural a l’aire lliure en l’Alt Palància

Del 28/07/2021 al 30/08/2021
Centre
Sala d’exposicions “Casa Garcerán”
Colón, 23,Segorbe (Castellón)

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorbe ha organitzat un programa d’activitats culturals gratuïtes a l’aire lliure que es desenvoluparan aquest estiu en sis municipis de la comarca de l’Alt Palància. El cicle FundaEscena tindrà lloc entre el 28 de juliol i el 30 d’agost a Castellnovo, Navajas, Montanejos, Segorbe, Viver i Jérica amb propostes de titelles, teatre i dansa per a públic infantil i general.

El cicle s’iniciarà el 28 de juliol, a les 19 hores, amb un espectacle de titelles en la Plaça de la Comunitat Valenciana de Castellnovo. Titelles La Matallina oferirà l’obra La rateta presumida, una representació en la qual a través de l’una rondalla, i aprofitant l’empatia que els animals produeixen en els més xicotets, es tracten temes com la igualtat, el dret a la negació, així com el rebuig a la violència de gènere. Aquesta funció es representarà també el 19 d’agost, a les 19 hores, a La Floresta a Viver i el 30 d’agost, a les 19.30 hores, en la Plaça de l’Ajuntament a Jérica.

El teatre serà present en el cicle de la mà de la companyia El Gatopardo amb la funció Mapa, escrita i dirigida per Sergio Serrano, i interpretada per Arianne Algarra i Alejandro Monzonís. Es tracta d’un espectacle de teatre textual que podrà gaudir-se el 6 d’agost, a les 22 hores, als jardins del Parc Municipal de Navajas, i el 13 d’agost, a les 22.30 hores, en l’Era de l’Estrela a Segorbe.

Finalment, la Jove Companyia de Dansa EDIM, formada per alumnes de l’Escola de Dansa Inma Muñoz de Segorbe, oferiran el 13 d’agost una gala coreogràfica que mescla diferents estils com la dansa clàssica, Fusió, flamenc, dansa contemporània i dansa urbana. L’espectacle tindrà lloc a les 22.30 hores als jardins de Vila Purificació a Montanejos.