Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

El duo Black and White Keys, integrat per Andreu Soler i Miguel Ángel Quadrat, actuarà divendres que ve 23 de març dins del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Fundació Eutherpe, el campus de Berklee a València, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal.

El programa inclou composicions del propi Andreu Soler (Elements) així com de Joaquín Rodrigo, Georges Bizet, Edvard Grieg, Enrique Granados, Johannes Brahms, Astor Piazzola, Antonio Carlos Jobim, Vittorio Monti i Chucho Valdés.

Andreu Soler. Marimba

Llicenciat en piano pel Conservatori Superior de Música Salvador Seguí de Castelló sota la tutela del mestre Juan Carlos Cornelles. Com a pianista acompanya a nombrosos cors i agrupacions de la Comunitat Valenciana, actuant en sales de tota la geografia espanyola. Actualment es troba generant un nou projecte, un trio amb violí, cello i piano, per a la interpretació dels trios de Beethoven i Brahms. Amb el duo Black & White Keys ha gravat dos discos, Classic’s i Cafè.

Com a director de cor, dirigeix el Cor Veus del Túria i el Cor de Cambra de L’Eliana. Com a compositor, ha compost peces per a marimba i piano i especialment per a veu i piano. Recentment ha sigut seleccionat al costat de la cantant Victòria Ros per a participar en el Festival Emergents del Palau de la Música, el concert del qual se celebrarà el 5 de maig de 2018. Com a productor, Andreu ha compost i produït dos discos. Al desembre de 2017 va estrenar en l’Auditori de L’Eliana Canta’m un poema, un CD amb 11 composicions pròpies sobre poesies. D’altra banda, al febrer de 2018 va estrenar en l’Ateneu Mercantil de València un segon àlbum titulat No Filter amb 15 composicions seues. A l’estiu de 2018 té prevista l’enregistrament d’un tercer àlbum amb clàssics de la poesia valenciana que eixirà a la llum a mitjan 2019.

Miguel Ángel Quadrat. Piano

Comença els seus estudis musicals en el Conservatori Professional de Torrent per a després traslladar-se a completar la seua formació al Conservatori Superior de Castelló amb els professors Leonel Morales i Carlos Amat.

Posteriorment realitza cursos de perfeccionament sota la tutela de mestres com Ana Guijarro, Julián Martin i Carles Marín. També ha participat en festivals internacionals, entre els quals destaquen la VIPA (València) o el celebrat per la Fundació Eutherpe en León. Amb el temps comença a donar prioritat en la seua carrera a la música de cambra, acompanyant a destacats solistes en importants concursos i recitals. També cal destacar la gira realitzada en l’estiu de 2015 amb el trio Atenea per varis dels més destacats escenaris del nord d’Espanya, com el Teatre Principal de Vitòria, entre uns altres.