Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Els alumnes del programa de màster Contemporary Perfomance (Production Concentration) del campus de Berklee a València oferiran el pròxim divendres 6 d’abril una actuació dins del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració del campus de Berklee a València, la Fundació Eutherpe, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal.

Songwriters Night se centra en l’art de la composició en un context obert i intimista. Les actuacions presentaran composicions originals escrites i interpretades per cinc alumnes cantautores de gran talent del campus de Berklee a València, les quals mostraran la diversitat i la magnitud de la narració inherents al món de la composició.

Les intèrprets són Sarah Martinson (EE.UU.), Carol Mag (Itàlia), Shaudi Bianca Vahdat (EE.UU.), Naomi Westwater (EE.UU.), Nan Macmillan (EE.UU). Com a músics d’acompanyament actuaran Korina Davis (violí), Caleb Santiago (baix elèctric), Devin Malloy (bateria) i Joshua Wallace (veu).

El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el Saló d’actes del Centre Cultural Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’obertura de portes és a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.