Activitat

20 h

Tarifes

4 €

• Venda en la taquilla (Plaza Tetuan, 23. València) des del dimarts 20 de febrer a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 4 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • No es poden realitzar fotos ni gravacions de vídeo durant l’actuació.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

El violinista búlgar Vasko Vassilev oferirà el seu espectacle Acoustic divendres que ve 23 de febrer en la Fundació Bancaixa. Una actuació que desplegarà en l’escenari al costat del guitarrista Carlos Llave, el percussionista Juan Heredia, el trompetista Vicent Campos i el bandoneonista Gilberto Pereyra.

La proposta, que forma part del cicle Concerts a la Fundació realitzat amb la col·laboració de Pavasal, ofereix un ampli repertori de fusió musical que versiona peces de compositors tan reconeguts com Isaac Albéniz, Manuel de Falla, J.S. Bach, Camille Saint-*Saens, Francisco Tárrega, Sarasate, Carlos Gardel, Villoldo, Rodríguez, F. Chopin o Brahms.

Vasko Vassilev ha obtingut els principals premis dels concursos internacionals i amb 21 anys comença a realitzar gires de concerts per Europa i Àsia. Des de 1991 s concertino principal de l’Orquestra de la Royal Opera House de Covent Garden de Londres. Com a solista i músic de càmera ha gravat discos per als segells Trittico Classics, Harmonia Mundi i Erato. És també fundador i concertino de l’Orquestra d’entenimentada “Laureate”, formada enterament per músics premiats en els més prestigiosos concursos internacionals.

El guitarrista Carlos Llave ha gravat diversos discos i tocat en directe amb artistes com Jorge Pardo, Carles Benavent, Chiquetete o María de la Muntanya, entre altres. Ha format part de la banda de Manzanita i des de 2003 forma part del grup Chambao, amb el qual ha compartit escenari amb artistes com Juanes, Ricky Martín, Xiqueta Pastori, Pastora Soler, David de María o Antonio Carmona, entre altres. Ha intervingut en la gravació de més d’un centenar de discos entre els quals destaca “Amb Un altre Aire, amb el qual va estar nominat als premis Grammy.

Juan Heredia inicia la seua carrera artística realitzant nombroses gires nacionals al costat del Xinés d’art quatre. Grava el seu primer disc amb reconeguts músics com Carles Benavent, Tomatico o Chicuelo i des de 2003 és percussionista del grup Chambao, en el qual, al costat de Carlos Llave, ha recorregut escenaris de tot el món.

El trompetista Vicent Campos ha actuat com a solista amb les principals orquestres i grups del panorama musical espanyol i ha gravat diversos discos com a solista de diferents agrupacions de càmera. Ha sigut solista del Grup Instrumental, de l’Orquestra Simfònica de València, del grup de metalls “València Brass”, així com de l’Orquestra Simfònica de Navarra (OSN), i col·laborador habitual de nombrosos grups de cambra i orquestra de corda. És catedràtic de trompeta i director del Conservatori Superior de Música “Salvador Seguí” de Castelló. En l’actualitat desenvolupa la seua carrera internacional com a solista de trompeta per Europa, Amèrica i Àsia.

Gilberto Pereyra comença a estudiar el bandoneón molt jove, impregnant-se de les tradicions de la música popular argentina. En 1982 fonga el Sextet Menor i en 1991 s’instal·la en Paris contractat pel grup de tango Trottoirs de Buenos Aires. Actualment continua la seua carrera com a solista concertista i intervé en nombroses gravacions amb nombrosos artistes i agrupacions musicals de tot el món.

Fotos