Activitat

Centre Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23, València
Tarifes
  • Venda d'entrades: des del dilluns previ a cada concert en taquilla, a partir de les 17 h (plaça Tetuan, 23).
  • Preu: 2 euros
  • Butaques numerades
  • És imprescindible la presentació de l'entrada per a accedir al concert.
  • No s'admetran devolucions o canvis d'entrades.
  • L'accés al recinte es pot realitzar a partir de les 19:45 h.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l'accés a la sala.
  • No està permès l'accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d'objecte que es consideri perillós
  • L'Organització de l'esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

Fundació Bancaixa posa en marxa la seua quarta edició de Concerts a la Fundació, un cicle de concerts amb una programació anual que abasta des del pròxim 18 d’octubre fins a juny de 2020. Concerts a la Fundació, que compta amb el patrocini de Pavasal i la col·laboració de Fundació Eutherpe i el campus de Berklee a València, basa la seua programació en el suport a joves intèrprets i oferirà al públic dotze concerts amb propostes que van des de la música clàssica i el global jazz al flamenc i el pop.

Per estils, les actuacions de flamenc seran a càrrec dels artistes Kiki Morente i Alba Molina. Els concerts de pop estaran protagonitzats pel grup valencià Gener, la cantant Soledad Vélez i l’agrupació The Beat Music Study. Quant a les propostes de global jazz, estaran interpretades per estudiants del campus de Berklee a València, mentre que les cites de música clàssica comptaran amb artistes i agrupacions com Silvia Vázquez i Carles Budo en òpera i sarsuela; els pianistes Irene Renart i Pablo García – Berlanga; els violinistes Jesús Reina i Anna Margrethe Nilsen; o el quintet Furiant.

Durant la seua edició anterior, el cicle va comptar amb l’assistència de més de 5.500 persones que van gaudir de les actuacions de Lucho Aguilar Quartet, José Díaz ‘El Fosi’, Claudia Meján i Víctor Jiménez, Carmen Avivar, María Parra, En Clau de Clot, Daniel Hyunwood, la nova generació de cantants russos d’òpera i els elencs de músics internacionals de Berklee amb propostes de jazz, blues i músiques del món.

El cicle s’inaugura el pròxim divendres 18 d’octubre amb un concert de l’artista flamenc Kiki Morente, fill del cantaor Enrique Morente i la balladora Aurora Carbonell. El concert, com tots els del cicle, tindrà lloc a les 20 h en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (c/General Tovar, 3).

Fotos