Activitat

Centre
Centre Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres, 1 de març, a les 20 h, una nova actuació del cicle Concerts a la Fundació, un programa que compta amb la col·laboració del campus de Berklee a València, Fundació Eutherpe, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal. El concert A Concert Abroad serà a càrrec d’un elenc internacional d’estudiants del campus de Berklee a València que interpretaran música de diferents parts del món.

Abans d’entrar al concert, el públic gaudirà al hall de Fundació Bancaixa de la percussió de diferents ritmes del món interpretats pel dueto de Xerach Peñate (calaix, tambor de marc, Caxixi) i Patrick Graney (calaix tambor de marc, pandeiro). A continuació s’escoltaran temes tradicionals iranians del compositor i pianista Hami Keivan (piano).

Al costat d’això, el programa realitzarà un viatge pel Mitjà Orient, amb melodies d’Iran, Turquia, Síria i el Marroc liderades per Rebal Alkhodari(oud i veu), que actuarà al costat de Max Holm (piano acústic), Patrick Cleland (bateria), Colescott Rubin (conrabajo), Joyce Lindsay(darbuka), Lucca Bordonaro (clarinet) i Laura Fan (zhongruan).

Finalment, els sons es traslladaran a l’Índia per a escoltar una recopilació d’interpretacions de les cançons de Bihu, liderades per Upatyaka Dutta (veu), i interpretades per Hami Keivan (piano), Ricardo Osorno (baix elèctric), Luis Villalobos (violí), Joe Sturges (bateria) i Joyce Lindsey (percussió).

El concert, d’entrada gratuïta amb aforament limitat, tindrà lloc el divendres 1 de març a les 20 hores amb obertura de portes a les 19.30 hores. La recollida d’entrades per a garantir-se l’accés al concert es podrà realitzar a partir del dimecres 27 de febrer, de 9 a 20 hores, en la recepció de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3, València). S’entregarà un màxim de dues entrades per persona.