Activitat

Horari

20.00 h

Tarifes
  • Venda en taquilla a partir del dimarts de la mateixa setmana del concert, a partir de les 17 h.
  • És imprescindible la presentació d'aquesta entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 10 entrades per persona.
  • No s'admetran devolucions o canvis d'entrades.
  • L'accés al recinte es pot realitzar a partir de les 19:45 h.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l'accés a la sala.
  • No està permés l'accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d'objecte que es considere perillós
  • L'Organització de l'esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.
  • Els concerts es desenvoluparan amb totes les mesures de seguretat que requereix la situació actual.
  • És obligatori l'ús de màscara durant tot el concert.

El pròxim divendres, 23 d’octubre, la cantaora flamenca Alba Molina serà l’encarregada d’obrir de nou el cicle Concerts a la Fundació amb una actuació en la qual estarà acompanyada pel guitarrista Joselito Acedo. Un repertori de setze temes que reten homenatge a Lole i Manuel, els pares de l’artista i dues icones de l’avantguarda flamenca.

Alba Molina (Sevilla, 26 de novembre de 1978) va editar el seu primer disc (Despasito) en 1997, amb la col·laboració del seu pare i d’Alejandro Sanz, amb el qual es fa amb el premi “Artista revelació” en els Premis de la Música i aconsegueix les 50.000 còpies. En 2001 publica el disc Alba Molina, al costat del cantaor Colele. En 2003 publica un nou disc amb el grup Las Niñas anomenat Ojú, aconsegueix les 80.000 còpies i obté cinc candidatures en els Premis de la música: millor cançó, millor cançó de pop, millor arranjador, cançó revelació i grup revelació, fent-se amb els dos últims. Cant al costat de Navajita Plateá el tema “Noches de Bohemia”, sent un gran impacte en la seua carrera. En 2005 ix a la venda un nou disc de Las Niñas, Savia Negra, i en 2006 col·labora amb Pereza en el disc Los amigos de los animales. Després d’anys d’èxits i de projectes en els quals aprofundeix en la fusió del flamenc i el jazz, i edita nous discos, en 2019 va editar Para Lole i Manuel, un CD + DVD gravat en directe en el Teatre Lope de Vega de Sevilla al costat de Joselito Acedo en el qual mostra la personal textura de la seua veu en aquest homenatge als seus pares.

Pròxims concerts

Durant els divendres de novembre i desembre i gener de 2021 tindran lloc quatre concerts més que tanquen l’actual edició, suspesa durant uns mesos a causa de la pandèmia de la Covid19:

• Divendres 13 de novembre: els violinistes Jesús Reina i Anna Margrethe Nilsen
  • Divendres 27 de novembre: la cantant pop Soledad Vélez
  • Divendres 4 de desembre: quartet de piano i entenimentada Quintet Furiant
  • Divendres 15 de gener de 2021: agrupació valenciana The Beat Music Study Band. Concert homenatge a Paul McCartney

Tots els concerts tindran lloc a les 20.00 h en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (C/General Tovar, 3).

Fotos