Activitat

Concerts a la Fundació arranca el pròxim divendres amb una actuació de música índia a càrrec de músics de Berklee

20 Octubre 2017
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa obri una nova edició de Concerts a la Fundació amb l’actuació el pròxim divendres 20 d’octubre a les 20 h, d’un grup eclèctic de músics fruit de la col·laboració entre el campus de Berklee a València i la iniciativa Berklee India Exchange, que mostrarà el ric i multidimensional patrimoni de la música índia, així com les seues encarnacions modernes. El concert, que comptarà amb l’actuació del reconegut cantant indi Clinton Cerejo, serà a càrrec dels músics Annette Philip, piano i veu; Rohith Jayaraman, Anisha Lakshmanan, Dhaval Kothari, Carolina Magini, Shaudi Vahdat, veu; Ali McLeod i Chris Black, bateria; Josh Wallace, percussió; Dario Piccioni i Chris Weigers, baix; Eddie Takumni i Donen Caton, guitarra; Mouhannad Nasser, llaüt àrab; George Marti, trombó; Davis West i Casey Driessen, violí; Nehir Akansu, viola; i Amisha Patankar, flauta.

Esta actuació obri una programació anual de concerts que abasta fins a maig de 2018. Concerts a la Fundació, que compta amb la col·laboració de Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee College of Music, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal, basa la seua programació en el suport a joves intèrprets i oferirà al públic de manera gratuïta 20 propostes que van des de la música clàssica o el jazz al flamenc i músiques del món. Durant la seua edició anterior, el cicle va comptar amb l’assistència de més de 6.200 persones.

El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el Saló d’actes del Centre Cultural Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes tindrà lloc a les 19:30 h i es lliurarà una entrada per persona en rigorós ordre de cua.