Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

La cantant Bárbara Breva oferirà el divendres 25 de maig un concert de jazz dins del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració de la Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal. Acompanyada en l’escenari per Ricardo Belda (piano), Lluis Llario (contrabaix) i Felipe Cucciardi (bateria), Bárbara Breva interpretarà un repertori que pretén acostar el jazz al públic general a través de conegudes melodies i de la seua fusió amb altres músiques. El programa, que inclourà sorpreses i cercarà la interacció del públic, aporta una proposta eclèctica que, sota la influència del jazz com a fil conductor, passarà per ritmes com les balades, tango-jazz, bolero, samba, zamba o blues.

Amb un estil versàtil i que preval abans de res l’expressió, els matisos i la connexió amb el públic, Bárbara Breva combina en les seues actuacions la influència de la tradició amb la cerca de la seua pròpia identitat. A més dels seus propis projectes com a solista, és i ha sigut membre de diferents formacions com l’Onda Big Band, Big Band de la UJI o Four onSix (blues, rock & soul). També ha col·laborat assíduament amb diferents formacions jazzístiques i musicals. Compta amb una àmplia experiència en cant coral, tècnica vocal aplicada i enregistrament en estudi, i és també autora de les seues pròpies cançons.

Aficionada al cant coral des de la infància, Bárbara Breva es va iniciar en el món de la música fa poc més d’una dècada. Ha estudiat cant amb prestigioses jazzistas nacionals com Arantxa Domínguez i Celia Mur, i tècnica vocal amb Isabel Villagar, Gyllianne Kayes, AllanWright, Justin Stoney o Marnell Sample, entre uns altres. També ha atès nombrosos seminaris internacionals de jazz i tècnica vocal amb mestres com Bob Stoloff, Paul Farrington, Helen Rowson, Deborah Carter i JD Walkers, entre uns altres.

El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el saló d’actes de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.