Activitat

Concerts a la Fundació: cançons i àries espanyoles

14 Juny 2019
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

El pròxim divendres 14 de juny, a les 20 hores, Fundació Bancaixa i el campus a València de Berklee College of Music ofereixen un concert a càrrec de cantants integrants del programa Boston Conservatory Opera Intensive at València, impartit al campus valencià de Berklee arran de la seua fusió amb el Boston Conservatory en 2016, que oferiran un repertori de cançons i àries espanyoles. Els intèrprets, que procedeixen de sis països diferents, cantaran obres de Granados, Obradors, Falla, Torroba, Chapí, Barbieri, Mompou, Giménez, Ginastera o el Mestre Rodrigo.

L’actuació forma part del cicle Concerts a la Fundació, un programa que compta amb la col·laboració del campus de Berklee a València, Fundació Eutherpe, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal. Esta programació anual de concerts ha permés reunir, des d’octubre fins a juny, músics de tots els estils en una vintena de concerts amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, flamenc, música clàssica i melodies del mediterrani.

El concert, d’entrada gratuïta amb aforament limitat, tindrà lloc el divendres 14 de juny a les 20 hores amb obertura de portes a les 19.30 hores. La recollida d’entrades per a garantir-se l’accés al concert es podrà realitzar a partir del dimecres 12 de juny, de 9 a 20 hores, en la recepció de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3, València). S’entregarà un màxim de dues entrades per persona.