Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Divendres que ve 9 de desembre, a les 20 hores, alumnes de Berklee College of Music oferiran un concert de música flamenca i mediterrània dins del cicle Concerts a la Fundació. El concert comptarà amb l’actuació de dues agrupacions. Flamenc Fusion Ensemble, liderada per Sergio Martínez al calaix, estarà integrada per Stephen Haiden (bateria), Gilbert Mansour (percussió de mà), Ricardo Osorno Chávez (baix), Clifford Bond (piano), Nick Petty (guitarra), Scott Peters (violoncel), Paula Giraldo (veu) i Gina Mirenda (veu). Per part de Mediterranean Ensemble, amb adreça i arranjaments del saxofonista Perico Sambeat, pujaran a l’escenari John Stewart (bateria), Ricardo Osorno Chávez. (baix), Yusi Zhou (piano), Sam Amos (guitarra acústica), Rasika Chandrashekar (flauta), Jelena Soro (oboè) i Gina Mirenda (veu).

Concerts a la Fundació ofereix una programació anual de concerts organitzada per Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, Fundació Eutherpe i el campus de Berklee College of Music a València, que cerca donar suport a joves intèrprets i que compta amb concerts gratuïts fins a juny de 2017 amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, peces per a piano, música clàssica i músiques del mediterrani.

El concert tindrà lloc el divendres 9 de desembre, a les 20 hores, en el Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa (C/General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.