Activitat

Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

ENTRADES ESGOTADES

Fundació Bancaixa celebra el pròxim divendres 21 de juny el Dia Internacional de la Música amb un concert homenatge a The Beatles, a càrrec de l’agrupació valenciana The Beat Music Study.

La banda, integrada per Henry Keys, teclista, percussió i cors; Fernando Fuertes, baixista i veu; Silver Segarra i Alan Blesa, guitarra i veu; i Ángel Martínez, bateria i veu, oferirà un repertori de versions dels grans èxits de The Beatles recollits en el disc ONE- publicat l’any 2000 -, que incloïa els 27 números u en vendes i que es va convertir en el disc més venut de la primera dècada del segle XXI. Esta selecció de temes es completarà amb altres peces emblemàtiques del grup britànic.

The Beat Music Study és una aula musical que té com a objectiu agrupar les persones interessades en l’estudi i divulgació de l’obra de The Beatles, que compten amb un llegat de 250 temes publicats en diversos discos. El seu objectiu és analitzar les composicions, execució, so, producció i resultat final d’aqueixos enregistraments i difondre la seua investigació mitjançant cursos, conferències i concerts.

El concert posa el fermall final a la tercera edició del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració de la Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal. Des d’el mes d’octubre passat fins a juny, més de 5.300 persones han gaudit de les actuacions d’este programa musical, pel qual han passat artistes i agrupacions com Carmen Avivar, José Díaz ‘El Fosi’, Lluite Aguilar Quartet, María Parra, En Clau de Clot, Daniel Hyunwoo, Claudia Leján i Víctor Jiménez i un ampli grup d’alumnes del campus de Berklee a València, així com del Conservatori Superior de Música de València.

El concert, d’entrada gratuïta amb aforament limitat, tindrà lloc el divendres 21 de juny a les 20 hores amb obertura de portes a les 19.30 hores. La recollida d’entrades per a garantir-se l’accés al concert es podrà realitzar a partir del dimecres 19 de juny, de 9 a 20 hores, en la recepció de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3, València). S’entregarà un màxim de dues entrades per persona.