Activitat

Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

ENTRADES ESGOTADES

• Venda d’entrades: a partir del dilluns 14 d’octubre en taquilla des de les 17 h (plaça Tetuan, 23).
  • Preu: 2 euros
  • Butaques numerades
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es pot realitzar a partir de les 19.45 h.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permès l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós
  • L’Organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

El cantaor flamenc Kiki Morente ofereix el pròxim divendres 18 d’octubre un concert amb el qual s’obri el cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb el patrocini de Pavasal i la col·laboració de Fundació Eutherpe i el campus de Berklee a València. Acompanyat en l’escenari pel guitarrista Pepe Montoyita i per Pedro ‘Popo’ Gabarra al calaix, Morente interpretarà un repertori amb martinets de nit, canyes, gresols, soleás, siguerillas, alegries, tangos i buleries que oferiran a l’espectador l’essència més pura del flamenc, al mateix temps que es mira al present i al futur d’este estil.

Kiki Morente va nàixer a Granada en 1989. Fill del cantaor Enrique Morente i la balladora Aurora Carbonell, procedeix d’una família de grans guitarristes i cantaors. El seu cant està influenciat per mestres com Manuel Vallejo, Pepe Marchena, Antonio Chacón, Manuel Torre, Pepe Pinto o El Sevillà, entre molts altres. A més de la seua afició i coneixement del cant clàssic, incorpora influències d’un ampli espectre d’artistes com Pat Metheny, Leonard Cohen, Cheb Khaled o Dolç Pontes, amb els qui ha tingut l’oportunitat de treballar en projectes professionals, o de Vicente Amigo i Michael Jackson, escoltats amb assiduïtat des de la seua infància. Comença la seua carrera col·laborant amb el seu pare, amb qui participa en nombrosos discos i amb qui, a partir de 2005, forma part de l’elenc d’actuacions en directe en certàmens com el Festival de Jazz de Vitòria, la Biennal de Flamenc de Buenos Aires, el Festival de Flamenc de Ciutat Vella (Barcelona) o el Flamenc Festival de Nova York, entre molts altres. En 2010 arranca la seua carrera en solitari i, des d’aleshores, ha actuat com a solista en recitals en el Teatre Espanyol de Madrid, el Teatre Grec de Barcelona o els Jardins del Generalife a Granada, habitualment acompanyat dels guitarristes Juan Habichuela Nieto o David Carmona. Ha col·laborat, a més, amb artistes de la talla de Vicente Amigo, Alejandro Sanz, Niño Josele o el director de cinema Carlos Saura.

El concert tindrà lloc a les 20 h en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (c/General Tovar, 3)