Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Alumnes del Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València oferiran el pròxim divendres 18 de maig un concert d’òpera i sarsuela dins del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració del conservatori, la Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee i Pavasal. Els joves músics interpretaran peces de Rossini, Mozart, Verdi, Bellini, Korngold, Strauss, Pablo Lluna, Gerónimo Giménez, Amadeo Vives, Charles Gounod, Benjamin Britten i Manuel Fernández Caballero.

Intervindran sis alumnes del Màster d’Interpretació Operística del Conservatori Superior de Música de València i de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana. Actuaran les sopranos María Alcalde, Marta Estal i Valeria Saladino, a més de la mezzosoprano Maria Kosenkova, el baríton Josep Ramon Cleves i el tenor Mario Méndez. Al piano estaran Diego Sánchez i Elizabete Sirante.

El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el saló d’actes de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.