Activitat

DeBeBé Art, estimulació artística per a bebés

Del 16/06/2019 al 30/06/2019
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa posa en marxa la seua primera activitat dirigida a bebés: DeBeBé Art, un espai d’experimentació per als més xicotets de casa, de 18 i 36 mesos, que té com a objectiu acostar la cultura i l’art des de la primera infància. L’activitat, denominada en esta ocasió De quin color batega el teu cor, tindrà lloc en dues sessions individuals el 16 i el 30 de juny, en horari de 10.30 a 11.30 h. Estarà vinculada a l’exposició Soledad Sevilla. El sentiment del color, present en el Centre Cultural Bancaixa fins a finals de juny.

En primer lloc, els xicotets s’endinsaran en el món dels colors mitjançant la lectura coral del llibre ‘La reina dels colors’, amb el qual, a més de reflexionar sobre els sentiments que els provoca cada tonalitat, realitzaran una activitat en grup per a classificar per colors una sèrie d’elements de la vida quotidiana. A continuació, després d’un exercici d’expressió corporal, el grup s’acostarà a contemplar la instal·lació temporal de Soledad Sevilla ‘Te llamaré hoja’. Allí, a la sala de l’exposició, descobriran diferents formes i coneixeran la diferència entre els tons càlids i els freds. Finalment, cada bebé donarà regna solta a la creativitat amb pintura, creant la seua pròpia obra d’art.

Esta nova activitat se suma als tallers d’art que Fundació Bancaixa organitza per als diferents col·lectius de famílies, escolars, persones amb discapacitat i en risc d’exclusió, i que tenen com a finalitat estimular la imaginació, la creativitat, el treball en equip, la participació, l’experimentació, la investigació, la sensibilitat i el joc.

INFORMACIÓ GENERAL

• Activitat dirigida exclusivament a bebés de 18 mesos a 3 anys.
  • Durada: 1 hora.
  • Preu: 2 euros per participant.
  • Sessions: 16 i 30 de juny
  • Aforament màxim: 10 bebés.
  • És aconsellable que el bebé tinga autonomia locomotora.
  • Els bebés hauran d’estar acompanyats d’1 adult durant tota l’activitat (màxim 2 adults per bebé).
  • Es recomana roba còmoda per a adults i bebés.