Activitat

Espais d’art. Taller per a exploradors d’art

Del 14/04/2018 al 07/07/2018
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València
Fundació Bancaixa engega tallers per a exploradors d’art, una activitat gratuïta dirigida a xiquets de 6 a 11 anys i les seues famílies que es desenvolupa entorn de l’exposició Espais d’Art, organitzada a València per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Bankia. La mostra, que es pot visitar fins a juliol de 2018, s’endinsa en els tallers de 39 artistes valencians nascuts entre els anys 60 i 80 amb textos de Martí Domínguez i fotografies de Jesús Císcar. A través dels seus tallers com a espais de creació ens hem acostat al seu món creatiu d’una manera descriptiva, usant textos, fotografies i obres dels artistes.

Es desenvolupen dos tallers diferents durant els dissabtes dels mesos d’abril a juliol:
  • Taller ‘Exploradors d’espais’. Una invitació a descobrir als artistes, la seua obra i els seus espais a través d’un recorregut lúdic i sensorial per l’exposició. No solament es tracta de mirar sinó  també d’experimentar amb els sentits. Prendre consciència dels espais de creació i de les inquietuds dels artistes a través de diversos jocs. Amb l’ajuda del “Kit d’Explorador“ els menuts investigaran, descobriran i relacionaran les obres d’art i fotografies que componen l’exposició.
Horari: d’11:30 h a 13 h.
Dates: dissabte 14 d’abril, dissabte 5 de maig, dissabte 9 de juny i dissabte 7 de juliol.

Taller individual (per a xiquets/es sense acompanyants)

Taller ‘Espais d’experimentació’. Un recorregut pels exemples de la interpretació dels espais d’art dels diferents artistes servirà de punt de partida per a reflexionar i experimentar amb l’espai. Per mitjà del joc prendrem consciència de l’espai que habitem, com ho vam crear i interpretem. Crearem una instal·lació col·lectiva amb el que representa el nostre espai individual en unió amb l’espai de la resta de persones. Es comparteix així una experiència espacial i creativa en família.

Horari: d’11:30h a 13 h.

Dates: dissabte 28 d’abril, dissabte 19 de maig i dissabte 23 juny.

Taller familiar (cada xiquet/a assistirà amb 1 o 2 adults)

INSCRIPCIÓ:
Enviar un correu electrònic a taller@fundacionbancaja.es indicant en l’assumpte ‘Tallers Espais d’Art’ i les següents dades: Nom del xiquet/a / Edat / Sessió triada / Nom del pare/mare/tutor / Telèfon de contacte. En el cas del taller familiar, enviar un correu electrònic per família.

Solament es permet una inscripció per cada modalitat de taller.