Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa presenta el programa d’activitats Nadal a la Fundació, que tindrà lloc del 26 de desembre al 4 de gener. Aquest cicle, vinculat a les festes nadalenques, oferirà actuacions i tallers gratuïts i dirigits a tots els públics, amb especial atenció als més menuts.

El programa comptarà amb tres activitats diferents:

Taller de conte il·lustrat. Amb l’ús combinat d’imatges, paraules i creativitat, cada participant crea el seu propi conte il·lustrat de Nadal. L’activitat s’adreça a xiquets i xiquetes de 7 a 11 anys i se celebraran 4 sessions individuals:
  • Dimarts, 26 de desembre. De 17 a 19 h.
  • Dijous, 28 de desembre. D’11 a 13 h.
  • Dimecres, 3 de gener de 2018. De 17 a 19 h.
  • Dijous, 4 de gener de 2018. De 17 a 19 h.
Les reserves es realitzen a través del correu electrònic taller@fundacionbancaja.esPer a la inscripció és necessari indicar el nom complet del xiquet/a; el nom complet del pare, mare o tutor; un telèfon i una adreça d’email de contacte; i la data en la qual s’inscriu al menor. Per a més informació es pot cridar al telèfon 960 645 840.

Titelles de conte. Un recorregut per algunes de les obres de l’exposició Sorolla. Un jardí per pintar convida els més menuts a conèixer refranys, cançons i versos sobre estos paisatges. Després, i amb una de les obres de l’exposició com a escenari, es representa un conte amb titelles. Adreçat a xiquets i xiquetes a partir de 4 anys. Se celebraran dos sessions:
  • Dimarts, 26 de desembre. D’11 a 12 h.
  • Dimarts, 2 de gener de 2018. De 11 a 12 h.
Les reserves es realitzen a través del correu electrònic taller@fundacionbancaja.esPer a la inscripció és necessari indicar el nom complet del xiquet/a; el nom complet del pare, mare o tutor; un telèfon i una adreça d’email de contacte; i la data en la qual s’inscriu al menor. Per a més informació es pot cridar al telèfon 960 645 840.

Teatre: Herois del segle XXI. Des de la seua època al segle XVI, Vache i Cachi viatgen en una vella màquina fabricada per un savi boig que els trasllada a un món molt diferent al que coneixen. Són cercadors de profecies, però no saben si la màquina els ha portat a un altre temps, com havien previst, o els ha traslladat a un altre lloc: un planeta habitat per éssers molt, molt estranys. L’obra, amb una durada de 30 minuts i dirigida a tots els públics (encara que l’edat recomanada és de 7 a 11 anys), tindrà lloc el dimecres 27 de desembre, a les 19 h, al Saló d’actes. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament.