Activitat

Fundació Bancaixa clausura Concerts a la Fundació amb un concert de cançons i àries espanyoles a càrrec d’intèrprets del programa Boston Conservatory Opera Intensive

7 Juliol 2017
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

El pròxim divendres 7 de juliol, a les 20:00 hores, Fundació Bancaixa i el campus a València de Berklee College of Music ofereixen un concert de clausura del cicle Concerts a la Fundació. L’actuació serà a càrrec de cantants integrants del programa Boston Conservatory Opera Intensive, que oferiran un repertori d’òpera, sarsuela i altres gèneres. Els intèrprets, que procedeixen de nou països diferents, cantaran obres de Manuel de Falla, Fernando Obradors, Joaquín Turina, Enrique Granados, Xavier Motsalvatge o Federico Moreno Torroba, entre molts altres.

L’actuació tanca la primera edició del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, Fundació Eutherpe, el campus de Berklee College of Music a València i el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València. Aquesta programació anual de concerts ha permès reunir, des d’octubre fins a juny, músics de tots els estils en una vintena de concerts amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, peces per a piano, música clàssica i músiques del mediterrani.

El concert tindrà lloc el divendres 7 de juliol, a les 20.00 hores, en el Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes és a les 19:15 hores