Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa presenta la seua segona edició de Concerts a la Fundació, un cicle de concerts amb una programació anual que abasta des del pròxim 20 d’octubre fins a maig de 2018. Concerts a la Fundació, que compta amb la col·laboració de Fundación Eutherpe, el campus a València de Berklee College of Music, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal, basa la seua programació en el suport a joves intèrprets i oferirà al públic de manera gratuïta una sèrie de concerts que tindran lloc els divendres a les 20 h amb propostes que van des de la música clàssica o el jazz al flamenc i músiques del món. Durant la seua edició anterior, el cicle va comptar amb l’assistència de més de 6.200 persones.

Fundació Eutherpe oferirà en el marc d’aquest cicle concerts d’artistes i agrupacions com els pianistes Joon Yoon, María Linares, Carlos Marín Rayo, Andrey Yaroshinsky o Carlos Santo; el quintet flamenc i clàssic En Clave de Clot

El cicle s’inaugura el pròxim divendres 20 d’octubre amb un concert fruit de la col·laboració entre el campus de Berklee a València i la iniciativa Berklee India Exchange, que mostrarà el ric i multidimensional patrimoni de la música índia, així com les seues encarnacions modernes. El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el Saló d’actes del Centre Cultural Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.