Activitat

18 Gener 2018
Casa de Cultura Capellà Pallarés
Caballeros, 12, Sagunt

Fundació Bancaixa presenta a Sagunt el pròxim dijous 18 de gener una nova actuació del cicle Concerts a la Casa Capellà Pallarés protagonitzada per la formació The Beat Music Study que oferirà el concert Tribut al tercer Beatle. George Harrison. La banda interpretarà un repertori integrat per 18 dels 22 temes que va compondre Harrison per a la banda britànica, i que permet aprofundir en la temàtica de les seues lletres caracteritzada per la introspecció, la rebel·lia, l’humor, la ironia i, fins i tot, la ràbia. George Harrison, el més jove dels Beatles, va anar el guitarrista capdavanter del grup i va introduir a la resta de la banda en la música índia. El seu caràcter espiritual i desinteressat li va mantenir sempre en un segon pla després de l’ombra dels qui es disputaven el lideratge: Paul McCarney i John Lennon. Estes circumstàncies van desenvolupar en ell una sensibilitat i una mística que es reconeixen al llarg del concert. The Beat Music Study ofereix esta varietat temàtica, sonora i instrumental executada amb els instruments elèctrics, acústics i indis (sitar, taules…) que permeten transportar-se, amb la màxima fidelitat, a l’univers sonor que Harrison va aportar al grup.

The Beat Music Study és un aula musical que té com a objectiu agrupar a les persones interessades en l’estudi i divulgació de l’obra de The Beatles, que compten amb un llegat de 250 temes publicats en diversos discos. El seu objectiu és analitzar les composicions, execució, so, producció i resultat final d’aqueixos enregistraments i difondre la seua recerca mitjançant cursos, conferències i concerts com aquest, que respecten fidelment totes les característiques per a crear la sensació d’estar escoltant un vinil dels anys seixanta. La banda està integrada per Henry Keys (teclat, percussió, sitar i direcció); Fernando Forts (veu, baixos elèctrics i contrabaix), Silver Segarra (veu, guitarres i cítara), Alan Blesa (veu, guitarres, baix i sitar), i Ángel Martínez (veu, bateria, percussions i taula índia).

El concert tindrà lloc a les 20:00 h (obertura de portes a les 19:15 h) en el Saló d’actes de la Casa Capellà Pallarés (c/ Arcediano Andreu, 8). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.