Activitat

Jazz contemporani en la pròxima actuació de Concerts a la Fundació

17 Febrer 2017
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Divendres que ve 17 de gener, a les 20 hores, alumnes del campus a València de Berklee College of Music oferiran un concert de jazz contemporani dins del cicle Concerts a la Fundació. El concert comptarà amb l’actuació de diferents agrupacions. La primera d’elles, encapçalada per la cantant Jennifer MacMahon, comptarà amb Cliff Bond al piano i Ryan Kimbrell al saxo. A continuació, la cantant Polina Zizak oferirà una actuació al costat de Tabari Lake, baix; Hoon Min, piano; i Andre Walker, bateria. Finalment actuarà un grup instrumental encapçalat per Tabari Lake, baix acústic; Ryan Kimbrell, saxo; Devin Malloy, bateria; Gilbert Mansour, percussió; i Hoon Min, piano.

Concerts a la Fundació ofereix una programació anual de concerts organitzada per Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, Fundació Eutherpe i el campus de Berklee College of Music a València, que dona suport a joves intèrprets i que compta amb concerts gratuïts fins a juny amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, peces per a piano, música clàssica i músiques del mediterrani.

El concert tindrà lloc el divendres 17 de febrer, a les 20 hores, en el Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa (C/General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.