Activitat

20 h

Tarifes

6 €

• Venda en taquilla (Plaça Tetuan, 23. València) des del dimarts 22 de novembre a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 6 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

Fundació Bancaixa ofereix divendres que ve 25 de novembre un concert de La Habitación Roja, una actuació en acústic de Jorge Martí i Pau Roca que s’emmarca en el cicle Concerts a la Fundació, programa que celebra la seua cinquena edició amb la col·laboració de Pavasal i que oferirà fins el mes vinent de febrer diferents actuacions de flamenc, pop, música clàssica i contemporània.

L’actuació oferirà alguns dels èxits més atemporals de la banda a càrrec de Jorge Martí (veu i guitarres) i Pau Roca (guitarres), i completarà la posada en escena amb una xarrada prèvia en la qual tots dos parlaran dels seus projectes més personals: una recent novel·la i un llibre de fotografies que recull tot allò que acompanya la seua música, aspectes que el públic no veu sobre l’escenari però que formen part de la seua essència i la seua identitat com a banda musical.

Este concert brinda l’oportunitat de gaudir d’aquests músics consagrats d’una manera íntima en una actuació en la qual el públic serà partícip dels temes que sonen en l’escenari. Un repertori obert en el qual sonaran temes dels seus quasi 30 anys de carrera i que, a vegades, aniran acompanyats d’anècdotes i vivències que crearan un vincle únic entre els qui creguen la música i els qui l’escolten.

Durant la seua carrera, la formació acumula milers de concerts, festivals i concerts a tot el món, al que se suma una discografia extensa amb melodies i textos universals. En aquestes quasi tres dècades, el grup ha collit, entre altres reconeixements, guardons com el premi IMAS (Mèxic) al millor grup espanyol de l’any, el Premi de la Música Independent a Espanya a la Millor Cançó (“Ahir”) o el Premi de la Música Independent al millor disc de Pop pel seu àlbum La Moneda en l’Aire, de 2014, any en què el grup rep la menció honorífica del Consell Valencià de Cultura, que reconeix la trajectòria del grup i la seua aportació a la història de la música valenciana.

El concert tindrà lloc el divendres 25 de novembre a les 20 hores en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (C/ General Tovar, 3). La venda anticipada d’entrades s’iniciarà el dimarts 22 de novembre a partir de les 17 hores en la taquilla (Plaça Tetuan, 23).

Fotos