Activitat

La versatilitat de la guitarra de la mà d’alumnes de Berklee

26 Gener 2018
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres 26 de gener, a les 20 h, una nova actuació del cicle Concerts a la Fundació, un programa que compta amb la col·laboració de Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal. El concert Guitar Night serà a càrrec d’alumnes de Berklee a València procedents de diversos racons del món, que mostraran la versatilitat de la guitarra i d’altres instruments anàlegs nodrint-se dels seus diversos orígens. Mouhannad Nasser, de Síria, juxtaposarà els sons àrabs de l’oud amb els de la guitarra; Dan Caton, d’Estats Units, fusionarà el jazz nord-americà tradicional amb la música acústica d’arrel; i el colombià Sergio Martín fusionarà elements del jazz llatí i el rock.

El concert comptarà també amb la participació de Manu Linois (guitarra elèctrica), Chris Weigers (baix elèctric), Nathan Smith (percussió), Sylvie Leys (saxo tenor), Avery Davis (violí), Xavier Rivers (piano), Tommy Champion (baix elèctric), Christopher Black (bateria), Sarah Martinson (trompeta), Carlos Llerena (saxo tenor), Joshua Wallace (percussió), Ryan Kimbrell (saxo alt).

El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el Saló d’actes del Centre Cultural Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes tindrà lloc a les 19:30 h i es lliurarà una entrada per persona en rigorós ordre de cua.