Activitat

Músics de Berklee College of Music a València interpreten músiques del món en Concerts a la Fundació

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Divendres que ve, 18 de novembre, a les 20h, alumnes de Berklee College of Music oferiran un concert de músiques del món dins del cicle Concerts a la Fundació. El concert comptarà amb quatre agrupacions que oferiran música llatinoamericana (Lili del Sol, veu; Ricardo Osorno, baix; Sergio del Castillo, vihuela; Sebastián Laverde, capachos; César Secundino, arpa; i Gilbert Mansour, percussió), música tradicional dels Balcans (Gina Mirenda i Lili del Sol, veu; Jelena Soro, veu, oboè i tambor; Rasika Chandrashekar, flauta; Scott Peters, violoncel; Michael Bester, guitarra; Andrés Mira, baix; i John Stewart, bateria), música mexicana (César Secundino, arpa; Andrés Mira, baix; i Johann Audiffren, bateria) i música índia contemporània (Rasika Chandrashekar, flauta; Michael Bester, guitarres; Yusi Zhou, piano; i Joshua Wheatley, bateria).

Concerts a la Fundació ofereix una programació anual de concerts organitzada per Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, Fundació Eutherpe i el campus de Berklee College of Music a València, que cerca donar suport a joves intèrprets i que compta amb concerts gratuïts fins a juny de 2017 amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, peces per a piano, música clàssica i músiques del mediterrani.

El concert tindrà lloc el divendres 18 de novembre, a les 20 hores, en el Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa (C/General Tovar, 3).

Entrada gratuïta. Obertura de portes a les 19:30 hores. Es lliurarà una entrada per persona segons ordre d’entrada. No es poden reservar seients.