Activitat

Centre
València
, València

El president de Fundació Bancaixa, Rafael Alcón, i el president de Fundació ÉTNOR, Enrique Belenguer, han renovat el conveni de col·laboració entre ambdues institucions per a desenvolupar programes de promoció de l’ètica i la responsabilitat en l’empresa. La col·laboració té com a element central la celebració d’una nova edició del Seminari Permanent d’Ètica Econòmica i Empresarial, que enguany celebra el seu vintè vuitena edició sota el lema Desafiaments ètics per a l’empresa en un món digital. El seminari, amb una programació de nou conferències, es desenvolupa d’octubre de 2018 a juny de 2019 en la seu de la Fundació Bancaixa.

El Seminari d’enguany comptarà amb la participació d’Adela Cortina, catedràtica d’Ètica per la Universitat de València i directora de la Fundació Étnor; Andrés Pedreño, catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat d’Alacant i co-fundador i president de IT&IS, LAB experimental que agrupa startups digitals; Eugenio Mallol, director editorial d’Innovadors by Inndux, primera plataforma d’informació sobre innovació; l’economista Rafael Pinilla, l’empresari Miguel Juan, i el periodista i empresari, Juan Luis Cebrián, entre uns altres.

Junt a la celebració del seminari, ambdues institucions realitzaran tallers, trobades i jornades empresarials per a facilitar la difusió del valor de l’ètica en la gestió d’empreses i organitzacions. La Fundació ÉTNOR és una organització sense ànim de lucre que naix en 1991 amb la finalitat de promoure el reconeixement, difusió i respecte dels valors ètics implícits en l’activitat econòmica i en la qualitat de les organitzacions i institucions públiques i privades, amb l’objectiu d’aconseguir organitzacions que aposten per una gestió ètica de la seua activitat i per la perdurabilitat del projecte empresarial a llarg termini.

Tota la informació sobre les jornades del Seminari Permanent d’Ètica Econòmica i Empresarial es pot consultar ací: http://www.etnor.org/seminario-permanente/